Thursday, June 28, 2018

INilah Dua PuTeri KesayanGanKu



Dah lama sangat x memblog ni...So marilah aKu citer skit tentang 2 little cutest in my heart ni :-)


Nur Qaisara Naqiyyah - 7 Tahun
&
Nur Qisya Nadhirah - 4 Tahun

Mereke berdua ni nama aje adik beradik klu x gaduh mmg x sah smpi pening dibuatnye. Tu la anak...Anak ni kurniaan Allah S.W.T yg kte patut jaga dr mereka lahir. Anak juga penyeri sesebuah keluarga. Bg aku anak kedua ni agak lasak skit..Sama la ngan aku ni heheh anak ke-2 terpaksa la mengaku gak kan..:D apa yg ada ciri2 anak kedua ni..nnt kn next story..:p. Bagi aku Qaisara and Qisya seorang yg penyayang. Wlupon mereka gaduh mcmmana skalipon Qisya akan ckp I LOVE YOU kat KaKaK Sara. SO sweetkan..hehhe..Gelagat mereka berdua ni kekdg smpi org luar pon memerhati ada yg tegur Qisya ni kecik tp suara besa..Yg paling org selalu akan tegur setiap kali kami keluar rambut derang ni..Hahaha org tanya buat saloon ke...so aku jwb la ni rambut ASLI bkn TIPU punye...hihih..Aku xtau rambut derang ni ikut sapa..Nk kata aku ni rambut curl mcm curl mcm x..kahkahkah yg pasti aku ni mmg dulu suka pegi saloon ..lurus curl seme ada...
Pejam celik kejap aje derang ni dh besar...Rasa cepat sangat masa tu..rindu masa Qaisara n Qisya masa baby. What to do tu la kenangan2 yg kte xkn lupa smpi bila2. Nur Qaisara Naqiyyah dilahir kan di Hospital Putrajaya. Masa lahir berat dia ialah 2.65kg. Begitu juga dengan Nur Qisya Nadhirah lahir hospital yg sama tp berat dia masa tu 1.98kg. Kecik kan..time tu sgt bersyukur sbb Qisya x kena tahan ward dan doc pon memberi kebenaran utk balik. Alhamdulillah syukur kepadaNYA. Banyak lagi aku nk cite ni...esok2 la ekekek..






No comments:

Post a Comment