Friday, May 28, 2010

MemBer2 SemPoi

Dari kiri : Emee, Erin, Aku, Syura
Ni lah member2 aku yg paling sempoi dan gile semcm.:D hahaha..skit gile lain mcm pon ade.Kami ni dari form 1 satu skolah tp lain kelas. Yg sama satu kelas ngan aku Emee sorang aje..tu pon seingat aku 3 org aje melayu..2 org pompuan dan 1 laki.Kesian nye kami ni..Antara kami berempat ni aku lah yg single..yg lain seme dh berpunye..hehe oopss silap aku sorg aje yg dh kawin..so quote xde dh utk aku..:D x sangka plk antara kami berempat aku yg kawin dulu..klu ikutkan derang ni yg paling gatal hahah jgn mare..Dari zaman skolah derang bertiga ni mmg rapat. Aku plak kekadang join kekdg aje x join..Time tu aku cam besa arr asik pk nk study aje..derang g melepak aku x follow..g ponteng tu kekdg aje la aku follow..susah skit aku nk nakal time skolah..student baik la katakan..(kunun).
Sekrg ni aku menunggu antara Emee, Erin dan Syura sapa plak yg akan naik pelamin dulu..kita tunggu..yg aku tau derang ni still single lagi..so cepat2 la mencari la ye.. Klu ade sesapa yg nak berkenalan mereka ni cepat2 la bgtau ye .They still not sold out yet :D hik3


Bkn main lagi derang ni duduk bersimpuh..Masing2 control ayu ye..yg paling ketara sapa yerk..yg tunduk trlebey pon ade hehehehe...

Senyum jgn x senyum. Manis gitu.

No comments:

Post a Comment