Monday, May 31, 2010

Member2 SMK Seaport

Kami adalah bekas student skolah menengah seaport. Sekrg nama skolah kite org dh tuka menjd skolah menengah taman sri permata. Dh lama aku x jumpa derang ni, since abis spm aje aku sambung blaja. Dah besar panjang korang ni yer :D dh bole jd bapak n mak org nie hik3
Time ni aku ngan member2 lepak kt Syed Bistro Kelana Jaya. Before tu aku baru aje balik dr kampung n makan satay kt Taman Tun. Sempat gak la aku turun jumpa derang2 nie. Nasib ade ketua kampung call aku ajak lepak skali :D ehehhe..sapa erk ketua kampung tu? Dia ni mmg bagus arr jd teman coz x penah pon lupe member. Mesti ade aje calling2 ajak jumpa n lepak.

Depan : Emee, Erin, Oli
Belakang : Syura, Nik, Aku




3 comments:

  1. Hi ni sekolah seaport batch tahun berapa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru nk comment hahaha..ni batch tahun 1997

      Delete
  2. Tu batch saya..1997,Cikgu Pn Cheah,Cikgu Peer, Cikgu Aziz,dan HEP tersyg Pn Kartini

    ReplyDelete