Tuesday, September 18, 2018

MARY KAY® POWDER FOUNDATION BRUSH




MARY KAY® POWDER FOUNDATION BRUSH - The Best Brushes Ever!


Nak tahu apa yang best nya brush ni :-

• Bentuk yang terulung, memudahkan anda menguasai teknik-teknik terbaik
• Bulu sintetik yang direka dengan unggul, sesuai dengan formula cecair, krim dan serbuk 
• Prestasi terulung sama dengan jamahan yang tepat, mudah diaplikasi dan adunan yang mulus 
• Konstruksi yang boleh dipercayai dan diuji dengan piawaian tertinggi kami 
• Sertakan berus-berus yang anda perlukan untuk mencipta pelbagai penampilan, dalam beg kepit yang bergaya.


BULU YANG DIREKA DENGAN UNGGUL: Bulu sintetik yang lembut, menyempurnakan tekstur gentian semulajadi yang tidak sempurna, menciptakan kebaikan daripada kedua-dua keadaan. Sintetik sekarang boleh menjamah jumlah serbuk yang sempurna dan luncur pada cecair dan krim. Selain itu, kelenturannya yang menakjubkan akan memeluk setiap kontur muka dan mengadun dengan cantik. 

• KUALITI YANG MENGUBAH SEGALANYA: Berus Mary Kay® diuji mengikut piawaian tertinggi kami. Daripada pemegangnya sehingga ke mata berus, malah simpai logamnya, kami akan memastikan konstruksinya boleh dipercayai dan konsisten, sehingga ia melebihi jangkaan anda.

• PEMBERSIHAN: Adalah disyorkan untuk menggunakan Mary Kay® Brush Cleaner di antara pengaplikasian warna, serta pembersihan seharian. Bersihkan berus secara mendalam setiap minggu. Untuk pembersihan yang mendalam, basahkan bulu berus dengan air suam. Semburkan pembersih ringan ke atas tapak tangan, dan sapukan bulu berus dalam gerakan bulat secara bolak-balik. Bilas sampai bersih. Peraskan lebihan air dengan tuala bersih, bentukkan semula bulu berus, dan letakkan berus pada belebas untuk mengeringkannya. Jangan keringkan berus secara menegak, kerana air akan meresap ke dalam pemegang dan melemahkannya. Untuk sebab kebersihan, adalah disyorkan untuk menggunakan berus yang berasingan untuk setiap produk.

Sesiapa berhajat nak join SCC meh la cuba:-)



Salam Sayang dari
Saya Aween Independent Professional Beauty Consultant. 
👉 http://wasap.my/60133478047/Mary+kay




No comments:

Post a Comment